piątek, 19 lipca 2013

Pretty Little Liars 6. Zabójcze - Sara Shepard


Spencer, podczas imprezy charytatywnej odbywającej się u niej w domu, dostaje tajemniczego smsa z prośbą o spotkanie  w lesie. Kiedy dociera na miejsce z przerażeniem odkrywa, że na polanie znajdują się zwłoki… Po kilku minutach na miejscu zjawiają się Aria, Hanna i Emily. Na tym kończy się piąta część Pretty Little Liars i właśnie te wydarzenie rozpoczynają tom szósty.

Dziewczyny biegną do domu Spencer po inspektora Wildena, jednak kiedy docierają na polanę i chcą pokazać mu swoje makabryczne odkrycie, okazuje się, że zwłoki zniknęły. Policja przeczesuje teren, ale nie trafia na żaden ślad,  przez co wiarygodność dziewczyn zostaje mocno nadszarpnięta. To jednak tylko jeden z wielu problemów z jakimi muszą się zmagać nasze bohaterki.

Zabójcze, podobnie zresztą jak poprzednie części, czyta się niesamowicie szybko. Autorka nadaj potrafi tak poprowadzić akcję, żeby zaciekawić czytelnika. Mnie szczególnie interesował wątek dotyczący Spencer, rozpoczęty w poprzedniej części. Stanęła ona przed niełatwym zadaniem odkrycia prawdy o własnej rodzinie i o sobie samej. W życiu pozostałych przyjaciółek też dużo się dzieje. Aria wyprowadza się do ojca, Hanna nadal toczy wojnę z Kate, a Emily umawia się z pewnym przystojniakiem. Najlepsze jednak Shepard zostawiła na koniec. Spodziewałam się różnych rzeczy, ale na pewno nie tego. Ostatnie zdanie baaardzo mnie zaskoczyło. Teraz mam ochotę jak najszybciej przeczytać kolejną część :)

Recenzje poprzednich części znajdziecie tutaj:

14 komentarzy:

  1. A ja wciąż nie mogę się zmobilizować do rozpoczęcia serii, a zdążyłam skompletować trzy pierwsze tomy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydano już tyle części tej serii, a ja jeszcze nie przeczytałam pierwszej... Cieszę się, że w końcu to zmienię, bo koleżanka posiada sześć pierwszych tomów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba przeczytać pierwszy tom. Piszę tak już od długiego czasu, ale jakoś nie mogę go upolować

    OdpowiedzUsuń
  4. nie czytam tej serii, ale oczywiście słyszałam, bo pojawia się niemal wszędzie. mimo to odpuszczam, nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na razie w planach mam serial, bo książek jeszcze nie znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I na "zabójczych" stanęłam w czytaniu PLL. Jakoś nie mogę zabrać się za kolejne części. A ta była dość ciekawa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie mam serca do tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Seria chyba nie dla mnie, ale jak idzie? Nigdy nie mów nigdy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam w planie cały cykl :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam jeszcze żadnego tomu z tej serii, ale na pewno niebawem zacznę je kompletować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak na razie za mną jedynie dwie pierwsze części, ale już nie mogę się doczekać kontynuacji, seria jest oryginalna i nietuzinkowa. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm... bardzo kobieca literatura. Przyjemnego czytania życzę drogie Panie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dopiero pierwsza część za mną ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaczęłam wczoraj czytać na czytniku 6 część :) Muszę dodać niedługo recenzje pozostałych części na bloga.

    OdpowiedzUsuń